Gazete

kanser-tedavisinde-umut-veren-gelismeler-yasaniyor-eskisehir

1-7 Nisan Kanser Haftası nedeniyle açıklamalarda bulunan Acıbadem Eskişehir Hastanesi Tıbbi Onkoloji Uzmanı Doç. Dr. Hasan Üstün, kanser konusunda önemli ve bilgileri güncelleyen açıklamalarda bulundu.

Tıbbi Onkoloji Uzmanı Doç. Dr. Hasan Üstün, kemoterapi süreci ve sonrasını kolaylaştıran önerilerde bulundu

Tıbbi Onkoloji Uzmanı Doç. Dr. Hasan Üstün, bu süreci ve sonrasını kolaylaştıran önerilerde bulundu.

Sıcak Yiyecek ve İçeceklere Dikkat

Eskişehir Acıbadem Hastanesi Medikal Onkoloji Uzmanı Doc. Dr. Hasan Üstün, mide ve yemek borusu kanseri ile belirtileri hakkında açıklamalarda bulundu.

Hasan Üstün Kansersiz Yaşam Tırında

Kansersiz Yaşam Derneği tarafından hayata geçirilen ‘YaşaTIR’ projesi kapsamında Eskişehir’e gelen derneğe Acıbadem Eskişehir Hastanesi uzman doktorları destek verdi.

4 Şubat DÜNYA KANSER GÜNÜ ile ilgili Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Prof. Dr. Servet Bilir Onkoloji Merkezi Medikal Onkoloji Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hasan Üstün’ün açıklaması; Günümüzde kanser hastalığında artış olduğu konusunda herkes hemfikirdir. Bu artıştan çoğunlukla çevresel veya kişilerin yaşam tarzları sorumlu tutulsa da asıl sebep insanların ömürlerinin uzamasıdır. Yetmiş yaşına kadar yaşayan bir kişinin ömrü boyunca kansere yakalanma riski %50, kansere bağlı ölüm riski ise %20’dir. Dünyada 2012 yılı itibariyle kanser insanların ölüm sebebi olarak kalp hastalıklarını geride bırakarak 1. sıraya yükselmiştir.

zafergazetesi.org-haber-kanserin-en-onemli-tedavisi-hastalik-olmadan-onlenmesidir

4 Şubat Dünya Kanser Günü nedeniyle bir açıklama yapan ESOGÜ Prof. Dr. Servet Bilir Onkoloji Merkezi Medikal Onkoloji Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hasan Üstün: “Kanserin bugün için en önemli tedavisi, aslında hastalık olmadan önlenmesidir” dedi.